Меню KDT
МЕНЮ
С.Мәуленов атындағы № 37 орта мектебінің
2015 – 2016 оқу жылына арналған түлектеріне 
ҰБТ – ке мемлекеттік емтихан
 кезеңінде өткізілетін психолого-педагогикалық шаралардың
ЖОСПАРЫ

Мақсаты: Бірыңғай мемлекеттік емтиханға дайындық кезеңге    оқушылардың мінез-құлық стратегиясы мен тактикасын өңдеуін;   

өзін-өзі реттеуін;

өзін-өзі бақылау дағдысын оқытуын;

сенімділігін арттыруын жүзеге асыру.

 

 

Жұмыс  мазмұны

Формасы

Мерзімі

1

Мамандық таңдауға бейімдеу

Сауалнама

Қыркүйек

2

Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жолдары

 (ұстаздарға)

Дәріс

Қыркүйек

 

Мен таңдаған өмір

 

Тренинг

Қазан

3

Темперамент типін анықтау

 

Тест

Қазан

4

Ұлттық біріңғай тестілеуге психологиялық дайындық

Ата – аналар жиналысы

Қараша

 

Емтиханға дайындалудың ұтымды жолдары

 

Кеңес беру сабағы

Қараша

6

Жетістікке жол

 

Тренинг

Желтоқсан

7

Өзің таңдаған өмір  

 

Тренинг сабақ

Қаңтар

8

ҰБТ –нің психологиялық жағдайларын шешу жолдары

Шағын – дәріс

Қаңтар

9

Стресті қалай жеңуге болады?

Тренинг сабағы

Ақпан

10

Жүйкені және жанды тыныштататын психологиялық жаттығулар

(Релаксация әдістері)

Наурыз

11

«Емтихан жүріп жатыр»

Психологиялық ойын

Сәуір

12

Ата-аналарға ҰБТ-ға психологиялық дайындық бойынша көмек-кепілдемелер

Ата – аналарға кеңес

(ата-аналар жиналысында)

Сәуір

 

«Емтиханға қалай жақсы дайындалуға болады?»

Шағын дәріс

Мамыр

13

ҰБТ өткізу ережесімен ата-аналарды таныстыру

ҰБТ-ға психологиялық кеңес

Ата – аналар жиналысында

Мамыр

14

Ата-ана, түлектерді ҰБТ қортындысымен таныстыру

Ата – аналар жиналысында

Мамыр

 

Сырбай Мәуленов атындағы  №37 орта мектебінің
2015 – 2016 оқу жылына арналған
ҰБТ – ке мемлекеттік емтихан кезеңінде өткізілген  психологиялық жұмыстары туралы

 

АНЫҚТАМА

 
Жыл басында 11 сыныптарғаҰБТ – ке мемлекеттік емтихан кезеңінде өткізілетін  психологиялық  жоспар құрылды. Жоспар бойынша 17  қыркүйек  айы 11«а», 11«ә» 11«г», 11 «в», сыныптарынан  «Болашақ мамандық таңдау» сауалнамасы алынды ( сауалнамаға жалпы 99  оқушы қатысты). Мақсаты, ҰБТ – ге дайындық кезінде  11 сынып оқушыларын өз дағдыларын  реттеу, өзін – өзі бақылау.
Берілген сауалнаманың нәтижесі бойынша төмендегідей жауап алынды:
 

Дайындық нәтижесі11 «А»11 «Ә»11 «В»11 «В»
Жоғары дайындық-3 оқушы
13%
4 оқушы 12,5%4 оқушы
17%
Орташа дайындық13 оқушы
 65%
12 оқушы
 52%
26 оқушы
82%
19 оқушы
79%
Төменгі дайындық7 оқушы
35%
8 оқушы
 35%
2 оқушы
5,5%
1 оқушы
4%
 

 
Сонымен қатар 16 қазан айында оқушыларға темперамент типін анықтау тесті жүргізілді. Тестің мақсаты:  Оқушылардың  темперамент типін анықтау.
Р
Сыныптар ХолерикСангвиникФлегматикМеланхолик
111 «А»2 оқушы
6%
12 оқушы
41%
12 оқушы
41%
2 оқушы 6%
 
Р
Сыныптар ХолерикСангвиникФлегматикМеланхолик
111 «Ә»1 оқушы 4%5 оқушы 4,3%13 оқушы 54%5 оқушы 4,3%
 
11 сынып оқушыларын Ұлттық Бірінғай Тестілеуге психологиялық даярлау кезінде психологиялық тренинг өткізілді. Мақсаты, ҰБТ – ге дайындық кезінде  11 сынып оқушыларын өз дағдыларын  реттеу, өзін – өзі бақылау, өзіне деген сенімін арттыру, өз күшін жоғалтпау, стреспен қалай күресу керек.
23 қазан айында  «Мен таңдаған өмір», 11 қараша айында «Как лучшее подготовиться к экзаменом», 18 желтоқсан айында «Емтихандағы өз – өзіне сенімділік», 9 сәуір айында «Как бороться со срессом»  атты тренингтер өткізілді. Тренингке барлық оқушылар белсенді қатысты, өз сұрақтарына жауап алды, әңгіме сабақтары да жүргізілді.
Нәтижесі:
Жалпы түлектер тренингке белсенді, қызығушылықпен қатысты. Көңіл – күйлері көтеріңкі болды. Түлектердің ҰБТ – ге, емтиханға деген үрейлері бар, дегенмен білдірпеуге тырысады. Өз – өздеріне сенімді екендерін көрсеткісі келеді. Өмірге позитивті көз – қараспен қарайды. Түлектердің девиантты мінез – құлықтары байқалмайды. Әрі қарай түлектермен психологиялық жұмыстар жүргізілуде. Психологиялық көмек, кеңестер беріледі. «Алтын белгі» үміткерлерімен жеке әңгімелесу жұмыстары жүргізілді.
Ұсыныс:
  1. Стресске байланысты тренингтер өткізу.
  2. Өз – өздеріне сенімділігін арттыру.
  3. Түлектермен тығыз қарым – қатынаста болу.  
  4. «Алтын белгі» үміткерлермен жұмыс.

 
 
 
Мектеп психологтары: Нурмаханова С.Б.,  Шидербаева С.Г.